केही राम्रा नेपाली राष्ट्रिय गीतहरु



( गीत डाउनलोड गर्न Internet Explorer मा भए सम्बन्धित गीतमा राईट क्लिक गरेर Save
Target As र Firefox मा भए Save Link As गरेर Location दिएर save गर्नुहोला )               
                     

  1. एउटै हामी
  2. आमा तिमी लाई
  3. जहा छन् बुध्दको आँखा
  4. फर्की आउ शान्ति तिमी
  5. गाउछ गीत नेपाली ज्योतीको पंखा उचाली
  6. गाउगाउ बाट उठ
  7. हिमालको काखमा छ मेरो गाउ
  8. म झुक्दै नझुकने नेपालको छोरो
  9. जाग लम्क चम्क हे नौजवान हो
  10. जहाँ सुनका वाला झुल्छन
  11. कान थापेर सुनिदेउ बहिनी
  12. करोडौं मुटुहरुको एउटै
  13. मागी मिठो खादैन
  14. मेरो नेपाल
  15. मुटुभरी नेपालको माय़ा
  16. नेपाली राष्ट्रिय गान(नया)
  17. नेपालीको छातीमा हिमाली छाया छ
  18. नेपाली लाई नेपालको माया छकि छैन
  19. आमा हुन असजीले छ
  20. पंछिमा डाँफे राम्रो
  21. पंख माग परेवाको
  22. पस्चीम कोही पुर्व घर
  23. विहान उठ्ने वित्तीकै हिमाल देख्न
  24. रातो र चन्द्र सुर्य
  25. रेशम फिरिरि
  26. सारंगीको तालले मेरो
  27. सुन्दर शान्त नेपाल
  28. शयथरी बाजा एउटै ताल
  29. यहा देशको छ चिन्ता
  30. यो नेपाली शिरउचाली
  31. यो श्रीजनाको पाइला उचाली
  32. बनेको छ पहाराले यो छाती मेरो
  33. बुध्दको शान्ति शन्देशले
  34. देशले रगत मागे
  35. धर्तिको छाती ज्योतिले
  36. हेर हाम्रो देश कत्ती राम्रो
  37. किशानको छोरा र छोरी
  38. लाग्दछ मलाइ रमाइलो
  39. म मरे पनी मलाइ नेपालको माया छ
  40. पथ्थर पनि पग्लीएला
  41. समाचार आइराछ छापामा
  42. यो देश हाम्रो नेपाल
  43. आमा भन्दै रुन पाँउ
  44. गोर्खालीको छोरो हुँ म
  45. यो मन त मेरो नेपाली हो


*(हाम्रो उद्देश्य नेपाली गीत संगीतलाई माया ,सम्मान अनि PROMOTION गर्नु नै हो।
कृपया गीतहरु डाउनलोड गरीसके पछि  आफ्नो व्यक्तिगत प्रयोजनको लागि 
प्रयोग गर्नुहोला)


* Note: www.ramjhamsansar.blogspot.com is in no way intended for illegal downloads. We are using verious sites from internet to get songs, we do not host any file, All MP3 are the property of their respective owners. Please respect the publisher and the artist for their creations if their mp3 copyrighted. 

1 comment(आफ्नो कमेन्ट गर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोला):

Sujana said...

Malai tapai ko blog dherai ramoro lagyo,
purano nepali geet sunna paye ko ma tapai ko blog ra bloger lai dherai dherai dhanyabad chha....